Ahad, 24 Februari 2013

Nyet dapat Adik Baru


Selepas beberapa lama aku menjaga Nyet,dia semakin nakal dan terus nakal...aku teringin sangat mempunyai baby monkey yg betul2 baru lahir,haa,baru best mendidik dari awal kan..meluntur buluh biarlah dari rebungnya kan..hehe...aku terus berusaha untuk mendapat kan seekor baby monkey...sebulan menjaga Nyet,aku meringan kan mulut untuk bertanya kpada pemilik Nyet ni,sama ada masih ada baby monkey yg boleh aku dapatkan...alangkah gembiranya,ada sahabat beliau yg ingin memberi baby monkey dekat aku.aku rasa sangat gembira.....aku berdoa supaya dapat seekor baby monkey yg betul2 baru lahir...tibanya aku d rumah kawan aku tu,aku telihat seekor baby monkey sekecil botol mineral yg kecil tu,dye kelihatan lemah sangat,kotor serta bebau busuk.terdapat kecederaan d ekor..sgt lemah...aku membawa dia pulang..aku harap dia akan sembuh satu hari nanti...tiba di rumah,aku memandikan dia,makan,susu dan mmberi pakaian serat pampers....aku mula merawat dan menjaga....happy bercampur sedih melihat baby monkey..gambar di atas merupakan gambar pertama baby pakai baju dan pakai abgnye Nyet..hehe...kecil kan,comot lagi tu...lemah........huhuuuuu

4 ulasan:

  1. bestnya ada monkey.dah lama nak sangat.tp still tak dapat2 sampai sekarang.

    BalasPadam
  2. hai. saya ada beby beruk yang berusia 3bulan. berminat? sila masej dia no 013-4991234

    BalasPadam
  3. Ade lagi ke baby monkey..sape yg ade nak bagi syg pon da lame tringin nk bany monkey

    BalasPadam
  4. Ade lagi ke baby monkey..sape yg ade nak bagi syg pon da lame tringin nk bany monkey

    BalasPadam