Sabtu, 22 September 2012

Penyebab Utama Memilih Memelihara Monyet.

pada mulanya tidak terfikir langsung untuk saya memelihara seekor binatang yang menyerupai manusia ini..namun kerana hasrat saya yang tidak dapat di tunaikan, iaitu mempunyai seorang anak kecil (bayi) kerana masih belum berkahwin membuatkan saya terfikir sejenak untuk mememlihara binatang ini..sebenarnya keinginan saya untuk menjaga seorang bayi ini bukan lah perkara biasa,,kadang kadang kerana niat saya yang melampau ini telah pun membuatkan saya bermimpi hmpir setiap hari tentang seorang bayi,tidak kisah lah sama ada anak orang lain,jumpa bayi dan sebagainya..pelbagai mimpi bayi tlah menghantui saya.saya bukannya tidak mahu mendiri kan rumah tangga,tetapi memikirkan umur aya yang masih muda,mempunyai adik beradik masih kecil,dan memikir kan kerjaya serta kehidupan ibu saya seorang ibu tunggal menyebabkan saya berfikir tidak smpai lagi jodoh saya..berbalik tentang monyet tadi,saya terfikir untuk memelihara monyet setelah melihat sekawan monyet yg sedang berkumpul sesama puak mereka,terpandang pula seekor ibu monyet yg sedang memeluk erat anaknya,.menjaga anak seperti manusia membuatkan hati saya membuak2 untuk mmpunyai seekor anak monyet...hari hari saya akan pergi ke tempat monyet dgn harapan dapat berbaik dan menyelami sifat dan mengetahui cara kehidupan mereka dengan lebih mendalam..aminnnnnnnn..berdoa dan teru berdoa.....

1 ulasan:

  1. How To Make Money From Betting & Sports Gambling - Work
    the odds that you make can be different, but betting on sports can be pretty หารายได้เสริม profitable for you, especially if you take advantage of

    BalasPadam